Τρίτη 17 Ιουλίου 2007

Η Πόλη μου...

Αποφάσισα να σας μιλήσω για την πόλη μου...
Λοιπόν, στην πόλη μου μπορεί να συναντήσει κάποιος Ινδιάνους με τις παραδοσιακές τους στολές να παίζουν την παραδοσιακή τους μουσική στην καθόλου παραδοσιακή κεντρική πλατεία της πόλης μας...
Μια επαρχιακή πόλη θα μπορούσε να πεί κάποιος πως έχει το πλεονέκτημα να έχει πολλές πλατείες και γενικότερα χώρους αναψυχής!! Μα και φυσικά έχουμε πολλές πλατείες στην πόλη μας!! Δεν έχουμε όμως παγκάκια σ' αυτές τις πολλές πλατείες μας!! Εκεί οφείλονται οι κιρσοί που έχουμε όλοι οι πολίτες!!! Χρυσές δουλείες κάνουν οι αγγειολόγοι!!!
Αμ, το άλλο που το πάς;;!!! Φτιάξαμε πρόσφατα μια ακόμη υπέροχη πλατεία με σιντριβανάκι τύφλα να έχει η πλατεία Συντάγματος, απ’ εκεί είναι το σχέδιο στο πιο μικρό του , το βάλαμε και σε λειτουργία το σιντριβανάκι, τους καταρράχτες να πω καλύτερα, κάναμε και εγκαίνια έτσι για να δούν οι πολίτες τι ωραία έργα γίνονται με τους φόρους που πληρώνουμε, αλλά οι κύριοι ιθύνοντες και ανάδοχοι του έργου δεν είχαν φροντίσει να το καθαρίσουν απ’ τα χώματα και τα μπάζα με αποτέλεσμα να μην λειτουργεί. Το έφτιαξαν όμως τα παιδία γιατί έχουν φιλότιμο και είναι ευσυνείδητοι, αλλά πάλι βρώμικο το αφήσαν... Και η λίμνη των Ιωαννίνων πιο καθαρή είναι...
Έχουμε και ένα πάρκο, καταπράσινο, που δεν διαφέρει καθόλου απ’ τα δάση του Αμαζονίου! Αν μπείς πάντα υπάρχει ο κίνδυνος να μην ξαναβγείς!!!
Έχουμε και δασίλιο, το έχουμε κατακάψει βέβαια, αλλά δεν το λέμε!! και δεν φαίνεται άλλωστε!! Φροντίσαμε να το καμουφλάρουμε με κάτι υπέροχες βιλίτσες, μερικών μεγάλων...
Έχουμε και υπέροχους πεζόδρομους τίγκα στα καφέ... πεζός δεν περνάει, κανα μηχανάκι μικρού ή μεγάλου κυβισμού περνάει...
Καλά αυτό το χάλι με τα καφέ σε άλλη πόλη δεν το έχω ματαδεί... κάθε μέρα όλο και κάποιο ξεφυτρώνει, σαν μανιτάρι... και όμως όλα δουλεύουν!! ναι, ζω στο Ακαπούλκο, στην πόλη μου όλοι έχουν χρήμα και χρόνο, εγώ πάντως με 2 δουλείες δεν έχω τίποτα απο τα δύο...
Η μαγεία δε είναι όταν νυχτώνει, αν εξαιρέσεις την κεντρική πλατεία και κανα δύο επίσης κεντρικές οδούς , δεν βλέπεις τον διπλανό σου, αν είναι και κανένας μαυρούλης μάλιστα...
Το πιο υπέροχο και θαυμαστό απ' όλα είναι πως κάθε λίγο βγαίνει και από μια προκήρυξη για υπαλλήλους καθαριότητας, αλλά πάντα μες το σκουπίδι είμαστε!!!

Φυσικά δεν μπορώ να παραλείψω τους υπέροχους δρόμους που διαθέτουμε!!! Ξεπερνά τα όρια της ανθρώπινης αλλά και της επιστημονικής φαντασίας, γιατί είναι επιστήμη το να βρείς τρόπο να ασφαλτοστρώσεις το ¼ μιας οδού των 200 μέτρων! Για να καταλάβετε τι θέλω να πω, σε μια κόλα χαρτί Α4 δημιουργήστε ένα σταυρό, ε, λοιπόν το ¼ του σταυρού είναι το ασφαλτοστρωμένο κομμάτι του δρόμου!!!
Αν μπορείτε εσείς κάντε αυτο χωρίς μελέτη και επιστημονική κατάρτιση αυτό τοτέ σίγουρα είστε υπάλληλοι του δήμου μας!!!
Βέβαια, συμβαίνει ένα ακόμη περίεργο κατ’ εμέ , με τους δρόμους, ξηλώνουμε τους φρεσκοφτιαγμένους και τους κατεστραμμένους τους αφήνουμε όπως είναι!!!
… Όποτε βρεθείτε σε μια πόλη με τα ως άνω χαρακτηρίστηκα θα καταλάβετε ευθύς ότι αυτή είναι η πόλη της Ameno…

Φιλάκια!!!!....

11 σχόλια:

Stardustia είπε...

Κάτι τέτοια έβλεπα κι εγώ και την έκανα για τη Stardustia, εδώ τουλάχιστον αν είναι να πας από κάτι, πας από κανέναν ξώφαλτσο μετεωρίτη, και αν εξαιρέσεις την αστρόσκονη κατά τα άλλα είμαστε οκ.
Α, δέντρα δεν έχουμε, είδαμε και τα χαϊρια μας κάτω εκεί σε εσάς στη γη...
Άλλωστε όποτε κατεβαίνω συνήθως χώνομαι στο γαλάζιο του ωκεανού, όσο αυτό είναι ακόμη καθαρό και γαλάζιο...
Όσο για τα δάση που μου άρεσε να κρύβομαι, τώρα πια τα έχουμε κάψει και αυτά.

Αλήθεια, βρα αμένο, ισχύει ότι θα κάνουν με τα δάση και τα άλση ότι και με τους πολύτεκνους και τους τρίτεκνους, δηλαδή, από τέσσερα δέντρα να τα λένε δάσος, από τρία άλσος;

Την καλησπέρα μου στην πόλη σου... και περαστικά της!!!

ameno είπε...

Χαχαχα!!! Να 'σαι καλά βρε Ζωήτσα!! Γέλασε το χειλάκι μου με τα μαύρα χάλια μας!!!

Σχετικά με τα δεντράκια κάπως έτσι θα γίνουν τα πράγματα!!!

τα ευτράπελα στην πόλη μου είναι κάμποσα και θέλω πολύ χρόνο να τα γράψω!!!
Θα σας πω ένα ακόμη...

Πριν 3 καλοκαίρια πρέπει να ήταν, περπατούσα στα φρεσκοστρωμένα πλακάκια των πεζοδρομίων μας και τρώω μια σούπα ούτε που την κατάλαβα πως έγινε!!! Φαρδιά πλατιά στο πεζοδρόμιο η άμενο... απολογισμός το χέρι, κάτι δεν πήγαινε καλά με το χέρι... μια και δύο στα Επείγοντα, το και το λέω στο γιατρό... Σημείωση: στις ράμπες που φτιάχνουν στα πεζοδρόμια για τα καρότσια αναπήρων και μωρών οι Άθλιοι, οχι του Ουγκό, του Δήμου μας, είχαν βάλει γυαλιστερές πλάκες, έξαλλος ο γιατρός που λέτε ωρυόταν!!! και μου λέει τον μέσο όρο των παρόμοιων περιστατικών με το δικό μου... 5 περιστατικά την ημέρα!!! και φυσικά αρκετά βαρεία, παράδειγμα μια έγκυος, ένα άλλο κοριτσόπουλο έκανε συντριπτικό κάταγμα στο πόδι και δεν συζεύετε!!! Πρόσφατα άλλαξαν επιτέλους όλες τις ράμπες με αντιολισθητική πλάκα!!! Μάλλον κάποιο γατόνι τους έκανε μήνυση... δεν εξηγείτε αλλιώς...

Χρόνο να έχουμε να λέμε....

Stardustia είπε...

Άμενο, άκου τώρα και κάτι άλλο:
ανέμελη περιπατήτρια, από ανέμελη ώρες ώρες παραείμαι αλλά τέλος πάντων, τρώω και εγώ μια σούπα. Σε μένα αιώνιο πρόβλημα οι αστράγαλοι. Πάω στο Νοσοκομείο, νομίζω στον Ευαγγελισμό, αλλά πάνε χρόνια και όρκο δεν παίρνω, και περιμένω στα επείγοντα. Ορθοπεδικό τμήμα, τώρα, καταλαβαίνεις. Και φυσικά τον καθένα τον φωνάζουν με το ατύχημά του, από εκεί οι πτώσεις, από δω οι αριθμοί… εεε, μπερδεύτηκα, τα τροχαία, από εκεί κανάς καυγάς κλπ.
Και με φωνάζουν: να περάσει η «πτώση», και δείχνει εμένα…
Μπαίνοντας η νοσοκόμα το βιολί της: «Γιατρέ, ιδού η πτώση!» Και εκείνος απαθής να με ρωτά; «Από τι ύψος;;;;»
[οκ, μη βαράς, είπα με τον καύσωνα μήπως να κρυώσουμε και λίγο… πάντως το περιστατικό είναι αληθές και ουχί ανέκδοτο!!!!]

ameno είπε...

Είσαι Θεός στις περιγραφες!!!!
χαχαχαχαχ!!!
Είμαι βεβαία πως έτσι έγιναν τα πράγματα...

Stardustia είπε...

μπααα απλώς έχω μια πολύ περίεργη μνήμη, ότι δεν θέλει το τσαλαπατάει, αλλά ότι θέλει το θυμάται λες και συνέβη μόλις χθες...

Stardustia είπε...

Ψιτ, Άμενο, σου αρέσει η φωτό μου; ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το έκανα και δούλεψε το άτιμο!!!!
γιες, γιες γιες!!!

εντάξει, συμμαζεύομαι πάλι... απλώς τόσον καιρό... απρόσωπη, μου είχε στοιχίσει ;-))

ameno είπε...

Εσύ Ζωΐστα μου το έκανες και δούλεψε!! Εγώ πότε;;; Αυτό το μαυρομπλοκ το έχω διαλύσει 100 φορές!!!

Stardustia είπε...

Λοιπόν, άμενο, και εγώ είχα απογοητευτεί, αλλά ξαναδιάβασα τις οδηγίες από το blogspot, προ-σε-κτι-κά, κόπιαρα και την διεύθυνση της φωτό που είχα ανεβάσει μέσω picasa2 σε ένα δικό μου web album και-κανείς δεν ξέρει πώς, που λέει και στους μικρούς κυρίους- όλα δούλεψαν ρο-λό-ι!!!

Αν θες έχω το μαίηλ μου στο blog, στείλε μου μήνυμα πού κολλάς, μήπως και μπορώ, λέμε τώρα, να σε βοηθήσω...

ameno είπε...

Καλημέρα Ζωϊτσα!!!
Ο Θεός να σε έχει πάντα καλά!! Σε θαυμάζω!! Είσαι μανούλα επι 3, είσαι σύζυγος (ευτυχώς επι 1!!!
:-)) ,είσαι γυναίκα, είσαι συγγραφέας, είσαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ, και μια πολύ γλυκιά δυκτιακή φίλη!!! Και πόσα άλλα είσαι που δεν έχω ανακαλύψει ακόμη….
Προσκυνώ στο μεγαλείο της ψυχής σου!!! Δεν ξέρω τι άλλο να πω!!! Είσαι μια υπέροχη έκπληξη στον κρύο κόσμο που ζούμε...
Να είσαι πάντα καλά και πάντα να έχεις ψυχικά αποθέματα να τα προλάβεις όλα...
Σ' ευχαριστώ για την πορτίτσα που κρατάς ανοιχτή για βοήθεια!!!

Φιλάκια... Σε όλη την οικογένεια ...

Stardustia είπε...

[κοκκίνισμα]

(((( ))))
// -- -- \\
/// . . \\\
//// @ @ \\\\
///// \___/ \\\\\
////// | | \\\\\\

Stardustia είπε...

να πάρει... είχα φτιάξει φατσούλσ κσι είναι λες και μπήκε στο μίξερ...